onsdag den 9. maj 2012

Brille ituier ??


     til solbriller, det var planen med det fine dejlige glade vårgrønne B) lavet, sådan cirka ud fra mit eget hoved, efter at have studeret forskellige forslag på nettet.


Og det faldt da helt okay ud, ...endda med et selespænde, som giver muligheden for at sætte det fast på tøjet, hvis man ikke lige har en lomme eller taske på sig.     ♥♥♥



     Men, men, så blev det i dag til at par stykker mere, eller til at ha' noget andet i, alle muligheder ligger åbne. Jeg faldt nemlig pladask for disse clutch agtige med "hemmelige"  magneter, hos Cherie  


     Ja, det mønster måtte jeg altså prøve. Og det er vildt nemt, at følge og hurtigt at sy, jeg havde bare ikke det kraftige mellem vat, så den første blev lidt blød.


      I næste omgang, strøg jeg noget viledon på filtet, det blev også bedre, men jeg er ikke helt tilfreds endnu, jeg må prøve at finde ud af, hvad  Pentex 70 Ultra  stabilizer, er eller hvad vi i Dk. har, som svarer til det. Men de er da søde og fine, og kan helt sikkert bruges til et eller andet.  :-O


Ingen kommentarer:

Send en kommentar