onsdag den 14. maj 2014

Har moret mig . . .

. . . med at sy nogle små punge, fire ens i noget glad stof, nønstret/diy  har jeg fundet her Noodle-head  Jeg byttede endda rundt på lynlåsene, for at lave mere spræl.


     Og denne Zipper Card Pouch, jeg lavede et par stykker for længe siden, hvor den ene blev min ynglings "smutturs" pung, den fylder ikke meget og der kan lige være et dankort, lidt mønter og sedler i den. Så dem måtte jeg sy et par stykker af, da jeg havde fået ideen, at dekorere med noget flot bånd.


     Et etui til mobilen, er det også blevet til. Og, ja, det er jeg faktisk meget glad for. :-)) Da jeg syede efter et free pattern, ;-o  fik jeg ikke lige taget højde for størrelsen på min mobil. !! Så det var en "ommer" men, men det, som blev for lille, kunne anvendes til en ny ynglingspung

     Den lille grå, er blevet til, ud af nogle rester ( klappen ) fra mine grå sofa puder med mønstret Desden platte på, dem får i måske, at se en anden gang ;-O
Her er brugt et købt mønster fra Michelle, det er fine mønstre, som hun laver. Jeg har syet flere tasker og punge efter hendes mønstre,



1 kommentar:

  1. Åh, vilken kavalkad med härliga förvaringar du har gjort! Jag har också sytt den översta från Noodlehead och den är så kul att sy. Tycker det är jätteroligt att sy just nessar och plånböcker och väskor - det är mina favoriter!
    Kramisar

    SvarSlet