fredag den 15. april 2011

Et lille kup..........

...syntes jeg da jeg gjorde i går,  7 meter lækre stoffer, som nu er vasket, strøget og lagt på "lager", nå, ja,det ene er da godt nok lidt julet :-O , men den kommer jo år efter år.
Hvor det så venter på at blive til noget, det råhvide stykke roterer allerede inde i hovedet, som et taske projekt :-D
 Desværre er det vores lokale Botex, som har valgt IKKE længere at handle med "kjolestoffer" derfor disse billige reste priser, og så altså frem over et "stoffrit " Thisted :-( ......ærgerligt, eller godt ????


   Det er ikke meget, jeg har fået lagt ud her, men der har været en Sjællands tur, og nogle andre ting, som jo også skal passes. :-)   .........men nu er mit tæppe projekt snart færdigt, jeg mangler kun, at håndsy 2 rækker sammen, så bliver der vel tid til nogle "småting" igen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar