tirsdag den 26. april 2011

Påsken......

... er nu forbi, og hvor har vi da haft et fantastisk vejr 8-)).



....... desværre også med birkepollen, som jeg så, bliver noget plaget af, selv om jeg tager piller for det. ;-((




     Der har ikke været tid, så meget kreativitet i de sidste uger, der har været så meget andet, en dejlig københavnertur....



.......en ferie dreng, mandens fødselsdag, søn og svigerdatter på påskebesøg, og alt dette er jo bare så herligt og hyggeligt.

     Kagemanden er mest for barnebarnets skyld, og sønnen, som ikke havde fået kagemand i 100år, fødselaren syns bedst om krydderkagen. :-)


   Denne lille generte forårskanin, "mødte" jeg på nettet, en spændende  Craft pattern  side, lige før påske, og den måtte jeg da lave, den ser så ked af det ud.



     Nu er det så hverdag igen, så mon ikke jeg kan få "passet" min blog lidt bedre.


Håber alle har haft en god Påske..knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar