torsdag den 14. juli 2011

Stof afhængig .......

... siger min mand, jeg er :-)  måske har han ret .?

     Posten havde i går, været forbi med en pakke fra Hannes, mens vi havde besøgt min bror og svigerinde, som er på camping i Funder, med deres børnebørn, og det var rigtig hyggeligt. Jeg manglede lidt til min DHU, og, ja, så ryger der, næsten altid lidt ekstra på sedlen, bla. en spændende lykkepakke , da jeg jo ikke ved hvilke stof bidder der er i, og det var  ikke så dårligt.Og den blå dims, er jeg meget spændt på, den er til at slibe bladene til rulleskæreren med. 

Godter fra Hannes


I tirsdags besøgte jeg Anna, som jeg egentlig er Moster til, men vi er på alder med hinanden, ;-) og det er, som at komme i Aladdins hule,
" er der noget du kan bruge ?? " 
Ja, mon ikke, hun har så meget spændende til kreativitet.
" jamen, så ta' da noget, ta' da noget mere." 

Fra Aladdins hule..

Kulørte bånd



Stoffer, stoffer, i små og store bidder og alle muglige farver.

Lynlåse

Flere blandede bånd


Om det så var de gode småkager  til kaffen, som jeg syns om, :-P jeg fik to ruller frossen dej med hjem, lettere kan de da ikke være. TAK Anna.

Vasker og klar til at lege med :-))

Så nu glæder jeg mig til at blive kreativ, men jeg har besluttet, at jeg SKAL være med med min DHU. Men den driller, og driller, jeg syr og piller op, og syr og piller op, måske har jeg for travlt, fordi jeg var på ferie og blev 3 uger bagud. :-)) men den og mine UFOer ( ufærdige opgaver )  skal der gøres noget ved først.

2 kommentarer:

  1. Hej Mia ;0)

    Jeg bruger photoscape til at redigere billeder og sammen sætte dem i collage ;0)
    Det er et gratis program at downloade og du kan finde det her

    http://photoscape.dk.malavida.com/d3788-download-gratis-windows

    Så slipper man for de lange indlæg med mange billeder ;0)

    Kh Julie

    SvarSlet
  2. Tak, for fiffet, ja, det var den lange række billeder, jeg ville slippe for, og det ser så pænt ud når i andre laver det. Jeg vil prøve. ♥♥♥

    SvarSlet