tirsdag den 9. august 2011

Åh, nej, Hvad har den skøre kone nu gang i ???


..........Hun har syet lyslås på begge sider af et flot bånd, det er da skørt.:-D.......Næ, næ det er ikke så skørt endda, for det blev til en lille snurrebasse bolsje taske, eller hvad den nu kan bruges til. 


       Der skal da en  lang lynlås til !, ja, og det sælger Hanne i metervis med tilhørende glider, smart ikke ??? Jeg har brugt 2 m lynlås og  knapt 2,5 m bånd, det var nemlig, hvad jeg havde af det flotte bånd, så heldig at det lige rakte. :-D
Og det smarte er at Hanne, også har et link til en vejledning på Bolsjetasken her på sin  blog, måske er min bolsjetaske for firkantet i hjørnerne og vendingerne, men jeg syns den er sjov, og vil gerne lave flere.

     Jeg er i gang med at håndsy en lille taske/pung af et smallere bånd, og almindelig lang lynlås, den vejledning,  fandt
jeg på en engelsk  webside, men det skrider ikke så godt, men måske kan jeg nu, finde ud af den også. :-D


OBS:       Ser nu, at jeg har glemt at sy et af mine fine navnebånd i  tasken  :-D  ........Ja, den ide, har jeg også "fundet" her i blogland, og By Fogth, havde et indlæg med, hvor jeg kunne købe dem, så når alle i "andre" piger har fine navnebånd på, så må jeg da også have det. 
Men da posten, så kom med dem, var den fine lille blomst ikke på :-(( ...... Okay, pyt, men det ærgrede mig aligevel, og jeg sendte en mail til Ikast etiketfabrik, som beklagede og sendte mig en ny ordre, uden beregning. Så nu har jeg da vist navnemærker til en tid. :-D



2 kommentarer:

  1. Den er jo genial :) Har flere gange besøgt Hannes blog. Den er super, men....jeg er slet ikke nået dertil endnu. Og skør er du ikke, blot meget tålmodig !

    SvarSlet
  2. hej
    Super flotte tasker - det skal prøves en dag.
    Du må meget gerne sende et billede til mig, så jeg kan vise dem på min hjemmeside.... smiler
    Hilsen Hanne
    http://hannesblog.dk/patchwork-trin-for-trin

    SvarSlet