onsdag den 10. august 2011

"Trekantede" igen.....

     .....eller , hvad nu, disse to små punge/poser, kan kaldes, :-))    men jeg syns altså, det er sjovt at lave noget, som er lidt anderledes.

     Og derfor skulle disse selvfølgelig sys, desværre  tror  jeg nok,  at jeg gjorde det lidt svære end det var, jeg tror jo altid ;-)    at jeg selv har en lettere metode end foreskrevet, men, nej, DET har jeg ikke altid :-D



     Så, der kom ikke foer i, som det var meningen, fordi konen her, ville  stive pungen lidt med vlisofix, og så blev det hele for stift, at sy i. Det var så spild af 2 stykker flot stof, men til gengæld, blev det meget lettere, for, huha, hvor er det svært, at få en lynlås til at passe mellem  to stofstykker, som er rund i begge ender. 

     Men godt ser de nu alligevel ud, de to små punge, og undskyldningen til, at de ikke blev som forventet, kan jeg jo passende, skyde over på vejledningen , som er på japansk eller kinesisk, ja, jeg kender ikke skrifttegnene. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar