onsdag den 30. november 2011

Mit juleophæng.......

..... blev heldigvis ikke en UFO, som en del af de andre  håndarbejder jeg har liggende :-(   Det sker ofte, at jeg mister gnisten, når den "sjove" del af arbejdet er færdig. men heldigvis ikke denne gang.


Det har været sjovt, især at brodere, knapt så sjovt at montere, kanterne, ellers lavet efter de originale forskrifter, et gratis mønster, drillede lidt.

Og, så blev det lidt sjovt igen, da jeg kom på, at de skulle hænge lodret, som en "klokkestreng"....... med en fin lille kvast i bunden. Faktisk, har jeg "stjålet" ideen "Patchwork for alle"  gruppen, hvor en anden, har  monteret sine på en lignende måde, i originalen hænger de på en række over en flot gammel pejs, ....... og, nå, ja, pejs eller kanin hylde er altså ikke noget vi har.

Men remsen julepynter rigtig flot i vores store entre.
 
                         ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar