torsdag den 6. december 2012

Paper piecing . . .

. . . var så mit næste projekt  på patchwork kurset. Nu hvor min løber ligger, færdig og flot på spisebordet.

Og jeg fik lige startet på det i Mandags, som var sidste gang inden jul. Jeg er stadig lidt usikker på slagets gang, jeg har nemlig fundet et vægophæng, i et tillæg, som har været med i Hendes Verden, forklaringen på ophænget, er nok for mere øvede i den teknik end jeg. Men, men Karin fik mig sat i gang og herhjemme har jeg studeret biledet og tekst, så det skrider fremad, er er faktisk en ret sjov teknik.


Men jeg har da kreeret andet, :-O jeg faldt over denne lille "pouch" på nettet, syns den så nuttet og nem ud. Og det var den :-O jeg gjorde min lidt højere, ved at tilføje en ekstra række tern. Til at Quilte, de lodrette sømme,valgte jeg at bruge nogle af de fine pynte sømme, som min symaskine har i sig, til de vandrette liner brugte jeg almindelig sting. Og hvor er jeg glad for resultatet, om det er tøsefarverne, lyserøde og lilla, de fine deco sømme, der gør det, ved jeg ikke, men den er bare såååå nuttet.



1 kommentar:

  1. Hvor er den fin, den lille toiletpung.

    Jeg vil gerne sende dig mønstre på min kosmetikpunge, men jeg mangler din mail.

    De bedste hilsener

    Marlene

    SvarSlet