mandag den 25. marts 2013

Limfjordsgruppen . . .


. . . har et fint logo, tre kvinder i hver sin alder, :-)  det syede vi, over pap, da jeg var med for første gang.


 Og det skulle selvfølgelig anvendes, så jeg udtænkte en stryg/skære mappe, hvilket jeg fandt ud af, er et uundværligt udstyr, at have, når man går til Patchwork, jeg fik også fundet mit gamle rejse strygejern frem, det har aldrig været brugt :-). Og da jeg er blevet ret vild med Sqare Dance mønstret, syede jeg sådan nogle til mappens anden side.


   Ja, og jeg synes da, jeg fik en fin mappe ud af mit logo og Sqare Dansere, selv om farverne ikke lige er mine, men passer til logoet. Men, men i lørdags, da jeg var der for anden gang, og skulle bruge mappen,  :-((   vups, så havde de andre jo nogle meget smartere mapper og kun i halv størrelse.. . . . . græsset er altid grønnere i de andre haver ??????? 

 

   For min mappe fungerede da rigtig godt, vi syede en kompas stjerne med frysepapir.  Forklaringen lød svær, og jeg havde, da også mine begynder problemer, men Karin var ret god til at komme rundt for at hjælpe, jeg er helt sikker på, at hun vidste, hvor vi hver især ville få problemerne. :-D
   Da jeg så havde teknikken sy - skær - stryg,  ja, så er det mega  spændende projekt   jeg har da i hvert tilfælde ALDRIG syet så flotte flying geese og så i krans. men så var dagen jo også forbi, og det var tid at gå hjem.
   Nu har vi så en ferie dreng, og skal have lidt påske gæster, men min kompas stjerne ligger og venter på at jeg kan få tid til at sy den færdig.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar