onsdag den 25. maj 2011

Min hæklede taske........

...er faktisk, blevet færdig :-O....der mangler dog lige nogle detaljer, så som en knap og en  kvast, som skal sidde i bunden og se kæk ud.



Jeg vil også forsøge at sy en/et  pose/foer til den, så det jeg lægger i den ikke falder ud gennem "hullerne".......og, nå, ja, den blev nok ikke som forventet. :-((  

Det var denne taske, jeg ville hækle !!!


Ikke som dette billede jeg forelskede mig i på nettet,....... jeg kunne jo ikke få nøjagtig de samme garner og farver..... skidt pyt , eller hvad ???  :-O

4 kommentarer:

  1. Hej Mia.
    Hvis du selv er tilfreds med de farve du har valgt, så skal du være glad. Jeg syntes resultatet er flot. Glæder mig til at se den færdig med foer, knap og kvast.
    Jeg syntes selv det er svært at vælge farverne. Har lige forelsket mig i Havblik fra Tante Grøn, og kan selvfølgelig ikke finde ud af hvilke farver jeg vil have. Er også selv igang med at hækle samme african hexagon med garn fra stof2000 i bomuld akryl. Lækkert garn forresten. Det er en spændende hexagon, den bliver bare så flot i diverse farver. Hvis du hækler den række du har som fastmasker i en meget mørk kontrast, kan motivet ligne en stedmoderblomst.
    Hilsen en anden hæklemoster på 52.

    SvarSlet
  2. PS Mia, kig på min blog,der har jeg lagt et billede ud af mine hexagoner som jeg er startet på.

    SvarSlet
  3. Den taske har jeg også set, den er super fed. Og jeg synes da helt bestemt at din er lige så flot!!

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med din taske,den er rigtig flot :)
    Har du et mønster på den,eller er det et,man kan købe....

    SvarSlet