mandag den 2. maj 2011

Ugler fra Jelling....

   ......nej, det er det ikke, men historien starter der, en kold blæsende 1 februar. 
Vi er på tur, jeg står, over for kirken i Jelling  og kigger i blomsterbutikkens vinduer, som blandt smukke blomster, har de fineste glas ugler, også et par i grønne farver.  Jeg ved ikke hvorfor, men grønne farver altid virker tiltrækkende på mig :-O  ....... skal , skal ikke, skal, det blev skal ikke.  Og som så mange andre gange fortrød jeg det, øv :-((
     Men så en dag, hvor jeg fjumrede rundt på nettet, så jeg pludselig noget glaspynt, som lignede uglerne, i et link, og det førte mig til Byskovlund 
    Ja, så kunne jeg ikke lade være, :-O  .............og, nu står der et grønt uglepar, og pynter i min stue, og de er nøjagtig magen til det uglepar, som jeg så i Jelling, hvor heldig kan man være ???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar