onsdag den 29. februar 2012

Jubi.... En UFO

.....  læs: ikke færdig objekt, ER blevet færdigt. :-) En taske, frit efter et mønster i et Quilt-blad fra sidste år. Tasker er ikke så høj, som den oprindelige, og har fået tilføjet, nogle flere inder lommer, en karabin, så nøglen ikke skal gemme sig i bunden :-)  og en lynlås lukke.


     Ja, lige nu da jeg oploadede billedet, kan jeg så se, at det kun, er de gule blomster, som er synlige.      MEN.... det blomstrede stof er altså med en blanding af gule og røde blomster, der tilfældigvis har fordelt sig på hver sin side af tasken.   :O ...sorry

    
 Det indvendige stof er sort/hvid, fordi det var lige det jeg havde, da jeg fik sy-trangen, og når den kommer over mig, så bliver det tit med det som er på "lager".

 Og den endte ud med at blive ganske smart, og  håber  jeg  :-O da også brugbar.


..... Til gengæld, er jeg bange for (meget) at dette " krokodille skæl " hæklede sjal/tørklæde, er blevet en UFO.........nu er det jo lige straks forår, og så bliver det for varmt. :-D


1 kommentar:

  1. tillykke med en færdiggjort UFO, man bliver så stolt når det lykkedes.....og så med så fint et resultat

    SvarSlet