torsdag den 16. februar 2012

Lidt stor :-) ........

..... er den blevet, min anderledes nålepude, større end jeg  regnede med, men det er igen, min egen fejl. Det er fordi, jeg ikke lige tjekker, hvor meget de inch. som er angivet, egentlig fylder :-) ..... og så er det jeg får de her "forstørrede" ting lavet.





Men den er nu meget sød alligevel, med sit sekskantede hexagon  rum, i midten til forskellige syting, og nålepuden "uden om ", med free Red Red Brolly stitchery, i farver, der passer fint til det blomstrede stof, som jeg er absolut vild med.



  

2 kommentarer:

  1. Hold da op, den er bare så sød. Kan godt lide, at man kan have noget i midten af nålepuden :)

    SvarSlet
  2. Nøj, Mia..
    Den er godt nok flot..

    Så forstår jeg bedre det store indkøb af broderigarnet.
    Der kommer nok flere spændende projekter af den slags

    Lone

    SvarSlet