torsdag den 6. september 2012

Sykursus taske :-D

     for snart længe siden, jeg har jo taget, et for mig STORT spring. Vups, ja, jeg har meldt mig på et Patchwork sy kursus, hos Karin  Østergård,  hun er vores lokale Patchworker, jeg har altid syntes, at det er fantastisk smukke ting, hun syr, og sammen med, nogle andre, af og til udstiller.  Hun har 24 års erfaring i undervisning, så bare hun ikke er for dygtig :-) men hun har lovet, at kurset er for begyndere, og dem som kan lidt i forvejen.

       Godt nok har jeg efterhånden syet en del ting i Patchwork, men jeg har jo aldrig lært de rigtige teknikker, så derfor tror jeg, det er på tide, at jeg får lært, noget grundlæggende, jeg er sikker på, at der er mange ting, som jeg har brug for at lære.

       Kurset starter d. 24 sep. og jeg glæder mig, men jeg er også meget spændt på forløbet, og tænker meget på hvilke ting jeg skal tage med, jeg aner det simpelthen ikke. :-( ??


       Men, men jeg har da syet mig den helt rigtige taske til at have mit sytøj i. det er da altid noget ☺ Det er min egen ide, en forstørret udgave af en Box taske . . . .  hi hi hi og så  i patchwork, i stribede blokke, som er  syet på symaskine, det MÅ da være den perfekte taske. :-O    Indvendig er der, et par gode lommer i begge sider, og tasken er dejlig rummelig, så må vi se hvad der kommer i den.. . . . . . .


       Så er der for resten lige spørgsmålet ??? skal jeg have et kaffekrus med ??  når jeg læser andre blogge, kan jeg nemlig se, at andre, som går på kursus, har syet fine poser til deres kursus kaffekrus. :-O


     Hmmm . . . . .  Nåe ja, der kan da godt være et krus i min taske, :-P  for en sikkerheds skyld, vil jeg ta' et med, så må tiden vise, om jeg skal sy en pose til kruset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar