fredag den 16. november 2012

Jovist, jovist . . . . .

. .  her er stadig liv. ;-D. . .  jeg er bare  ikke så god, til at få skrevet her på min blog, men det betyder ikke, at jeg ikke har været kreativ.

Min lille brune taske bestod med stil, den har været på ferietur til Mallorca, og den var bare perfekt til formålet. ♥ ♥ ♥


Det er blevet til en fin lille CD Cylinder box. ja, der er en cd i bund og top, hvilket giver en perfekt cirkel, og så noget godt stift mellem foer, en lille lomme inde i låget. Sidestykket  med lynlåsen er maskinsyet, og kan  varieres i højde, resten er håndsyning og ikke særlig svært.














En lille blomster dekoration til låget. :-D  Jeg har set den blomst så mange steder på nettet, og i så mange forskellige farver og udgaver. Dette blev så min udgave, jeg er lidt i tvivl om bladene skal vende op eller ned, men det er vel som humøret er.

Jeg skriver snart igen .  . . . . .lover

Ingen kommentarer:

Send en kommentar